Samsung kusi klientów rozszerzoną gwarancją

Samsung wprowadza usługę, dzięki której użytkownicy smartfonów Galaxy S8 poczują się bezpieczniej.

Koreańczycy konsekwentnie realizują swoją politykę prokonsumencką i w tym roku również oferują klientom, którzy zdecydują się na zakup telefonów z serii S8, pakiet dodatkowej ochrony. Guard S8, bo o nim tu mowa, przypomina usługi świadczone przez producentów luksusowych telefonów takich jak np. Vertu.

W ramach pakietu usług użytkownicy Galaxy S8 oraz Galaxy S8+ będą mogli skorzystać z dedykowanej infolinii (dostępnej pod numerem 801 880 888) oraz zdalnej pomocy technicznej. Konsultanci obsługujący te połączenia będą przeszkoleni do rozwiązywania problemów i rozwiewania wątpliwości związanych z serią S8.

Oprócz tego telefony objęte usługą Guard S8 będą mogli skorzystać z bogatego pakietu serwisowego, niedostępnego dla użytkowników innych telefonów. W jego skład wchodzi m.in. usługa szybkiej naprawy w wybranych punktach serwisowych (maksymalnie do dwóch godzin) czy wymiany uszkodzonego urządzenia w ciągu dwóch dni roboczych. Samsung wydłuży również gwarancję na telefon o dodatkowe 12 miesięcy.

Oferta jest ograniczona czasowo, użytkownicy mają czas na zarejestrowanie telefonów do 28 kwietnia, a formularz zgłoszeniowy można znaleźć pod tym linkiem.

PODOBNE POSTY

Odpowiedz