Netflix wprowadza karty podarunkowe

Sezon prezentowy zbliża się wielkimi krokami, co wykorzystali włodarze Netfliksa.

Aż dziwne, że tak długo musieliśmy czekać na ten krok ze strony filmowego giganta. Netflix od kilku lat walczy o polskiego widza, ale dopiero teraz do sprzedaży trafiły karty podarunkowe, które pozwolą wykupić subskrypcję w ramach serwisu. Do największych sieci sklepów w Polsce trafią kary o nominałach 60 i 120 zł, które będziemy mogli wykorzystać jako nowa, alternatywna forma płatnicza w serwisie.

Trzeba przyznać, że jest to niezwykle zmyślny ruch – Netflix może w ten sposób uruchomić zupełnie nowy kanał dystrybucji i przekonać do siebie osoby, które do tej pory stroniły od tego typu serwisów. Karty podarunkowe w pierwszej kolejności trafią do następujących sieci handlowych: 1-minute, Auchan, In-Medio, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Muve, Relay, Saturn. Firma planuje w przyszłości rozszerzyć współpracę na inne placówki handlowe, a my mamy nadzieję, że przyciągnie w ten sposób mnóstwo klientów: im więcej Polaków będzie korzystać z serwisu, tym większa będzie szansa na stworzenie autorskich produkcji realizowanych przez rodzimych twórców.

PODOBNE POSTY

Odpowiedz