LG G6 sprzedaje się lepiej niż jego poprzednik

Szefowie LG mogą być zadowoleni z pierwszych wyników sprzedażowych ich nowego telefonu.

Kiedy w LG zdecydowano się na wypuszczenie pierwszego na świecie komercyjnie dostępnego smartfona z wymiennymi modułami, podjęto spore ryzyko. Korporacja weszła na wąski grunt, próbowała przekonać klientów, że przyszłość rynku mobilnego leży w urządzeniach modułowych. Dziś, rok po premierze LG G5, wyraźnie widać, że klienci oraz producenci nie są jeszcze gotowi na tak daleko idące innowacje, o czym najlepiej świadczą wyniki sprzedażowe najnowszego smartfona od Koreańczyków.

Jak poinformowali południowokoreańscy dziennikarze z serwisu News1, w dzień otwarcia sprzedaży model LG G6 trafił aż do 20 tysięcy klientów na rodzimym rynku, a jego poprzednik, LG G5, w tym samym czasie przyciągnął do siebie 15 tysięcy konsumentów. Szefowie LG mają powody do zadowolenia – jeśli ten trend utrzyma się, ich najnowszy supertelefon może pobić rekord sprzedażowy ustanowiony przez LG G3 i rozejść się w liczbie przeszło 10 milionów egzemplarzy.

Warto przy okazji zauważyć, że te wyniki pochodzą wyłącznie z danych przesłanych przez punkty sprzedaży bezpośredniej, należy doliczyć do nich także 40 tysięcy zamówień przedpremierowych. Z takimi wynikami LG może z podniesioną głową stanąć do rywalizacji z największymi androidowymi konkurentami. Prawdziwa walka o klienta rozpocznie się na początku kwietnia, kiedy na rynku pojawi się Samsung Galaxy S8. Wtedy też przekonamy się, który z tych telefonów wyjdzie z tego starcia w roli zwycięzcy.

PODOBNE POSTY

Odpowiedz