Kryształowa Pepsi i gra komputerowa

Pepsi lubi eksperymentować ze smakiem. Firma znów zacznie sprzedaż Kryształowego napoju, który wypromuje grą komputerową.

Napoje typu Cola niejeden mają smak. Bez cukru, z cytryną, waniliowe, cappuccino a nawet o smaku lodowego ogórka. Pepsi jest pionierem w tworzeniu nietypowych odmian swojego produktu i pragnie wykorzystać swoją inwencję do przyciągnięcia uwagi klientów poprzez wskrzeszenie dawno zapomnianego smaku

Pepsi Clear, bo o niej tu mowa, to przezroczysty napój, który święcił triumfy na początku lat 90. minionego wieku. Choć dziś niewielu o nim pamięta, korporacja chce o nim przypomnieć w dość nietypowy sposób – gdy Crystal trafi do sklepów 8 lipca, będzie promować ją gra The Crystal Pepsi Trail, która nawiązuje do klasycznego tytułu The Oregon Trail. Wybór ten nie jest dziełem przypadku, doskonale wpisuje się w politykę marketingową firmy. Kampania ma przypomnieć nam stare, dobre lata 90., podobnie jak oryginalny tytuł przybliżał graczy do poznania życia XIX-wiecznych amerykańskich pionierów.

Szykuje się nostalgiczny powrót do przeszłości, twórcy kampanii zapowiedzieli, że w The Crystal Pepsi Trail znajdziemy wszystko to, co do dziś kojarzy nam się z latami 90: Furby, Tamagorchi czy pagery.

PODOBNE POSTY

Odpowiedz