Internet Rzeczy Sony

Firma Sony podczas targów MWC w Barcelonie zaprezentowała ich wizję świata (najbliższej) przyszłości)

Gdy LG i Samsung chwalą się swoimi nowymi smartfonami, rzeczywistością rozszerzoną oraz innymi gadżetami dla swoich słuchawek, Sony idzie w zupełnie inną stronę. Firma prezentuje klimatyczny film, w którym w przekonujący – oraz niepokojący – sposób przedstawia ideę urządzeń połączonych. Choć nie widzimy tu żadnych przełomowych rozwiązań, przekaz bijący z ekranu jest bardzo spójny i przemyślany: otaczający cię świat może się z tobą komunikować.

Z przyjemnością oglądamy starcie największych graczy o tytuł producenta Smartfona Roku, ale Sony w sugestywny sposób prezentuje starcie, w którym prędzej czy później zmierzą się wszystkie największe firmy technologiczne. Samsung i LG mogą przekonywać nas, że wirtualna rzeczywistość to przyszłość całej branży technologicznej, lecz do największej wojny dojdzie na arenie Internetu Rzeczy, który w tym roku – przynajmniej na razie – stracił na marketingowym znaczeniu. Sony nieśmiało wskazuje, że wie, o co toczy się prawdziwa gra. VR jest interesującym trendem, jednak w długoterminowej prognozie do internet rzeczy gra pierwsze skrzypce. Kamera osobista i słuchawka-komunikator mogą wydawać się błahymi zabawkami, jednak za kilka lat to o takich sprzętach powinno być najgłośniej.

PODOBNE POSTY

Odpowiedz